loading...

اهنگ ویژه سال 1402 جدید 2023 ایرانی و خارجی

سایت موزیک ایرانی و ترکی شاد و غمگین

بازدید : 399
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

-پاتريكس-30


-پاتريكس-2
خلاصه داستان سريال پاتريكس

به گزارش سايت گروه سريال ديلي جديدترين ساخته شركت فيلمسازي آي ياپيم سريال پاتريكس (cesur ve güzel) هست كه به سفارش شبكه استار تركيه ساخته شده است و بزودي از شبكه جم پخش خواهد شد.
-پاتريكس-3
كيوانچ تاتليتوغ و طوبي بيوك اوستون دو بازيگر مشهور و نامي تركيه بازيگران اصلي اين سريال مي باشند
پسر شجاع و جسور ( كيوانچ تاتليتوغ ) سريال كه جواني خوشتيپ و جذاب است از شهر خود به يك شهر كوچك حركت ميكند
در اين شهر كوچك خانواده اي زندگي ميكنند كه ملك و زمين هاي زيادي دارند و بسيار ثروتمند هستند كه اين خانواده دختري بسيار زيبا به نام سوهان (طوبي بيوك اوستون) دارد كه زيبايي آن زبانزد بود.
تو ملاقات اول جسور و سوهان عشقي پرشور بين شان شروع مي شود فقط بين اين دو موضوع هاي بسيار زيادي وجود دارد كه دو طرف از آنها بي خبرند.
خانواده جسور و خانواده سوهان در زمان هاي بسيار قديم همديگر را مي شناختند و بين اين دو خانواده يك جنگ و دعواي بسيار بزرگي رخ داده بود كه دو عضو جوان اين دو خانواده از اين موضوع بي خبر هستند.
اين حساب بسته نشده قديمي بين دو خانواده بر روي عشق دو عضو جوان اين خانواده ها سايه انداخت و حوادث گذشته بين دو خانواده عشق اين دو را به حالت ناممكن در آورده است.
با گذشت زمان علت و راز آمدن جسور به اين شهر كوچك بر ملا خواهد شد
-پاتريكس-5
سريال پاتريكس يكي از پرمخاطب ترين و موفق ترين سريال هاي تركيه است. به گزارش ديلي پخش اين سريال به زودي در گروه شبكه هاي “جم” نيز آغاز خواهد شد. بازيگران نقش اصلي اين مجموعه كيوانچ تاتليتوء و طوبي بيوك اوستون مي باشند. آنها را در سريال هاي مختلف و موفق بسياري ديده ايد و مي شناسيد. اين كار دومين پروژه مشترك طوبي و كيوانچ است. اين دو هنرپيشه در گذشته در كمپين تبليغاتي يك برند ادكلن، براي يك شركت عربي با هم همكاري كرده اند. *سريال پاتريكس *با يك اتفاق آغاز مي شود. كيوانچ با ماشين در راه است و اسب طوبي به صورت ناگهاني جلوي راه او قرار مي گيرد. اسب از راه خود خارج شده و به سوي پرتگاه مي تازد. اما كيوانچ به دنبال آنها رفته و دختر اسب سوار را نجات مي دهد. به اين طريق دو شخصيت اصلي داستان با هم آشنا مي شوند. داستان در واقع حكايت يك انتقام قديمي است. كيوانچ به دليل گرفتن انتقام زندگي از دست رفته پدرش با يك نقشه قبلي وارد دهكده كورلوداء شده و سعي بر اجراي نقشه اش دارد. به روايتي اين داستان اقتباسي از يك حكايت واقعي است كه تصوير ميان عشق و انتقام را نشان مي دهد
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سريال تركي پاتريكس + بيوگرافي بازيگران

-پاتريكس-4
لوكيشن اصلي سريال جديد پاتريكس ويلايي در دل طبيعت است
سريال پاتريكس محصول شركت پروداكشن آي ياپيم است و با هزينه هاي هنگفتي شروع به كار كرده است. همچنين بازيگران نقش اصلي آن نيز در ليست گران قيمت ترين بازيگران ترك قرار دارند. اين مجموعه در استانبول تصويربرداري مي شود. لوكيشن اصلي اين مجموعه منزل خانواده سيماوي در پولنزكوي است كه يكي از مطرح ترين خانواده هاي جامعه اشراف استانبول مي باشند. مكان تصويربرداري، بسيار راحت و مناسب كار بوده و در عين حال نزديك به مركز شهر است. به همين دليل بازيگران و اكيپ اين كار به راحتي مي توانند رفت و آمد كنند. طبق اخبار سايت هاي خبري ترك، اين ويلاي لوكس سه طبقه، داراي يك مزرعه و يك بركه در اطراف آن نيز هست و در دل طبيعت قرار دارد. مبلغ كرايه اين ويلاي بسيار باشكوه در اخبار ذكر نشده است. گفته مي شود خانواده سيماوي براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي، اشياء آنتيك و گران قيمت منزل خود را به انبار منتقل كرده اند.
دكوراسيون داخلي لوكيشن اصلي سريال پاتريكس
پاتريكس نه تنها از سناريو قوي و بازيگران موفقي برخوردار است، بلكه در زمينه دكوراسيون داخلي و طراحي صحنه نيز موردتوجه قرار مي گيرد و خبرساز مي شود. دكور اين منزل سبكي مدرن كلاسيك دارد. تناسب رنگ ها در اين تصاوير بسيار چشمگير بوده و مي تواند منبع الهام دكوراسيون هاي لاكچري باشد. ويلاي سه طبقه اي كه لوكيشن سريال “پاتريكس” است، با ديوارهاي بلندي در اطراف آن پوشيده شده و امنيت بسياري دارد. سالن بزرگي كه در ورودي اين ويلاي لوكس قرار دارد، محل گردهمايي خانواده است. در اين قسمت شومينه اي بسيار زيبا به چشم مي خورد و كفپوش از جنس چوب است كه فضاي شيك و در عين حال گرم و صميمانه اي را فراهم كرده است. كتابخانه اي كه در اطراف شومينه وجود دارد نيز بسيار متفاوت است. مبلمان رنگ بژ استفاده شده در اين قسمت بسيار راحت و قابل استفاده بوده و با مبلمان چرم قهوه اي رنگ هماهنگي خاصي دارد. مجسمه هاي آنتيك و تابلوهاي موجود در اين ويلا بسيار زيبا و خاص مي باشند. ميز غذاخوري هشت نفره در بخش ديگري از سالن قرار دارد و صندلي هاي زرشكي رنگ اطراف اين ميز بسيار لوكس و زيباست و با جزئيات ديگر موجود در آن قسمت هماهنگ شده است. پنجره هاي چوبي اطراف اين فضا نور آفتاب را به داخل هدايت مي كنند. در طراحي دكوراسيون بيشتر قسمت هاي اين ويلا از طبيعت اطراف الهام گرفته شده و به همين دليل از چوب استفاده بسياري شده است. اين ويلا سمبل زندگي لوكس و مدرن در دل طبيعت است
patrix

خلاصه داستان و قسمت آخر سريال پاتريكس + بيوگرافي بازيگران

معرفي و بيوگرافي بازيگران سريال پاتريكس

-پاتريكس-35

patrix-پاتريكس-28

كيوانچ تاتليتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) در نقش جسور
كيوانچ تاتليتوغ ((به تركي استانبولي: Kıvanç Tatlıtuğ) متولد ۲۷ اكتبر ۱۹۸۳) هنرپيشه و مدل ترك است
كيوانچ تاتليتوغ در شهر آدانا در جنوب تركيه متولد شد. او ۴ خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدري) مهاجر بوسني و هرزگوين به تركيه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او مي گويد
در آدانا به دنيا آمده، بزرگ شده و خانواده او براي مدت بيشتر از صد سال در كار نانوايي بوده اند.
او تحصيلات خود را در دبيرستان Yenice Çağ Private High School در حالي كه در دوران دبيرستان در بازي بسكتبال عالي بود تمام كرد.
هنگامي كه پدر او مريض شد آنها به استانبول نقل مكان كردند تا پدرشان درمان مناسب را دريافت كند. در استانبول او به عنوان بازيكن بسكتبال آماتور به عضويت باشگاه ورزشي بشيكتاش درآمد. كيوانچ تاتليتوغ در سال ٢٠٠٢ به عنوان نماينده كشور تركيه توانست عنوان بهترين مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوايز بسياري در عرصه بازيگري كسب كرد.
معروفيت كيوانچ تاتليتوغ بيشتر به خاطر بازي در سريال هاي عشق ممنوع، ايزل و كوزي گوني بوده است

-پاتريكس-23

طوبي بيوك اوستون (Tuba Büyüküstün) در نقش سوهان
خديجه طوبا بويوك‌اوستون (به تركي استانبولي: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاريخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحي صحنه و دكور و طراحي لباس در دانشگاه هنرهاي زيباي معمار سنان استانبول به تحصيلات خود ادامه داد. ضمن تحصيل در دانشگاه براي اولين بار در تبليغ مول‌پد جلوي دوربين فيلمبرداري رفت.
در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سريال مقام سلطان (Sultan Makamı) بازي كرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولين فيلم سينمائي به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش كوتاهي را بازي كرد.
در همان سال در يك سريال تلويزيوني به نام Çemberimde Gül Oya بازي كرد و پس از آن در يك فيلم تلويزيوني به نام گلعذار (Gülizar) بازي كرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ايفاي نقش در سريال Ihlamurlar Altında در كشورهاي عربي به شهرت رسيد و طرفداران زيادي پيدا كرد. در سال ۲۰۰۷ در سريال ديگري به نام عاصي (Asi) بازي كرد.
طوبا بويوك‌اوستون در ضمن بازي در اين سريال‌ها در چند تبليغ تلويزيوني از جمله شامپوي پانتنت، ماكزيمم كارت، شكلات، لباس جين مارك كولينز و تبليغ يك پارفوم در دوبي نيز بازي كرد.
وي در تابستان ۲۰۰۹ در يك سريال تلويزيوني به نام بيني و بينك بازي كرد، اين سريال محصول مشترك با كشورهاي عربي بود و از كانال ام‌بي‌سي پخش شد.
طوبا بويوك‌اوستون در سال ۲۰۰۹ اولين نقش اول يك فيلم سينمائي به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. بعد از آن به ايفاي نقش در سريال تلويزيوني به نام GÖNÜLÇELEN يا همان دلربا مي‌باشد پرداخت كه سال ۲۰۱۰ از تلويزيون aTV پخش شد. هم اكنون او از شهرت خاصي در بين كشورهاي عربي و كشوهاي بلوك شرق برخوردار است وسريال‌هاي او از كانالهاي تلويزيوني اين كشورها پخش شده‌است طوبابويوك اوستون در سريالي بنام ۲۰ دقيقه ۲۰dakika به كارگرداني «سردار ايشيك» محصول ۲۰۱۳ كه از شبكه استار پخش شد ايفاي نقش كرد. وي در اين سريال نقش «ملك» را بر عهده داشت؛ ولي اين سريال در تركيه بيننده زيادي نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول كشيد و در يك فصل به پايان رسيد.
جديدترين سريال او سريال لطيفه است كه از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴ از كانال atv شروع به پخش شده است. او در اين سريال پربيينده همبازي انگين اكيورك شده است و در نقش لطيفه دنيزر بازي مي‌كند.

-پاتريكس-34

سيزن آكباش اوگولاري (Sezin Akbaşoğulları)
۲۲ آوريل ۱۹۸۱ در شهر ازمير بدنيا آمده است. او در پروژه هاي بسيار معروفي حضور داشته است كه مي توان به سريال Racon Ailem İçin بازيگر نقش صدف و مجموعه سپتامبر اشاره كرد.

-پاتريكس-31

تامر لونت (Tamer Levent) بازيگر نقش تحسين
بازيگر پيشكسوت تركيه اي در ۱۳ اكتبر ۱۹۵۰ در ازمير بدنيا آمده است. آخرين نقشي كه از او پخش شده است سريال Aşk Yeniden مي باشد كه در آن نقش شوكت رئيس را بازي كرده است كه در سريال جسور و زيبا بازيگر نقش پدر سوهان مي باشد.

-پاتريكس-27

نيهان بويوك آغاچ (Nihan Büyükağaç)
اين بازيگر در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۱ در استانبول بدنيا آمده است. او در سريال Muhteşem Yüzyıl كه در ايران به اسم خرم سلطان شناخته ميشه بازيگر نقش گلشاه بوده است.

-پاتريكس-32

دوريم ياكوت (Devrim Yakut)
در ۲۷ مه ۱۹۶۸ در آنكارا بدنيا آمده است و آخرين نقش به ياد ماندني او در سريال من را فراموش نكن (Unutma Beni) بوده است.

-پاتريكس-29

اركان آوچي (Erkan Avcı)
او در ۱ ژانويه ۱۹۸۲ در شهر دياربكير بدنيا آمده است. مشهورترين نقش او در سريال معروف كارادايي بود كه بازيگر نقش باروت بود.

گوزده تورك پنجه (Gözde Türkpençe)
اين بازيگر زيبا ۲۸ اكتبر ۱۹۸۴ در شهر استانبول بدنيا آمده است. از دانشگاه معمار سينان Mimar Sinan فارغ التحصيل شده است و در ۶ سالگي آموزش رقص باله ديده است. از آخرين نقش هاي او ميتوان به كاراكتر اسرا در سريال استانبول اشاره كرد.

-پاتريكس-33

فيرات آلتون مشه (Fırat Altunmeşe)
اين بازيگر جوان و خوشتيپ در سال ۱۹۹۰ در استانبول بدنيا آمده است. آخرين نقشي كه از وي پخش شده است سريال كهربا (Kehribar) است كه در آن كاراكتر پسر اورهان ياريمجالي را ايفا كرده بود

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 11931
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه